The Virtual Customer: A New Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services/

The Virtual Customer: A New Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services/

O cliente virtual: um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre clientes e serviços de informaçao e bibliotecas/L'usager virtuel: un nouveau paradigme pour améliorer le service à la clientèle dans le bibliothèques et services d'information/El cliente virtual: un nuevo paradigma para mejorar el relacionamento entre clientes y servicios de información y biblioteca. Satellite Meeting/Reuniao Satélite/Colloque Satellite/Reunión Satélite. Sao Paulo, Brazil, August 18-20, 2004. Edited by Sueli Mara Soares Pinto Ferreira and Réjean Savard. This publication contains papers from more general points of views such as the democratization of access to digital information to more specific questions such as virtual libraries and new services. Papers are presented in the original language of their presentation (Portuguese, French, Spanish and English) with summaries in these four languages. XVI,385 Seiten, gebunden (IFLA Publications; Vol. 117/K. G. Saur Verlag 2005) leichte Lagerspuren/minor shelfwear

Bestell-Nr.: 17040
Gewicht: 675 g
Sprachen: Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch
Sachgebiet: Bibliothekswissenschaften, Bio-/bibliographische Handbücher
ISBN: 9783598218453
Lieferzeit: 2-7 Tage*
statt 189,95 €
29,95 €
inkl. MwSt., zzgl. Versand

* Gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier.
Vorheriges Buch Zum Sachgebiet 'Bibliothekswissenschaften, Bio-/bibliographische' Nächstes Buch

Neuere Angebote im Sachgebiet Bibliothekswissenschaften, Bio-/bibliographische Handbücher

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen