Neu im Angebot
B2B Brand Management

Kotler, Philip/Waldemar Pfoertsch: B2B Brand Management

Incorporating Performance Branding, Transformative Marketing and Artificial Intelligence. This book's second edition builds upon the conceptual framework, exploring transformative performance marketing and Artificial Intelligence to elevate B2B brand management. By integrating theoretical aspects of H2H (Human-to-Human) marketing, service-dominant logic, design thinking, and digitalization, it deepens the understanding of branding for industrial products. Featuring dozens of real-world examples, this book illustrates how successful branding can propel industrial companies to new heights. Readers can expect to gain actionable insights and a comprehensive understanding of the evolving landscape of B2B brand management, enabling them to propel their industrial branding to the next level. Second Edition. XX,386 Seiten mit 146 meist farbigen Abb., gebunden (Springer 2025) leichte Lagerspuren/minor shelfwear

Bestell-Nr.: 130824
Gewicht: 781 g
Sprache: Englisch
Sachgebiet: Betriebswirtschaftslehre
ISBN: 9783031946646
Lieferzeit: 2-7 Tage*
statt 42,79 €
19,00 €
inkl. MwSt., zzgl. Versand

* Gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier.
Vorheriges Buch Zum Sachgebiet 'Betriebswirtschaftslehre' Nächstes Buch

Neuere Angebote im Sachgebiet Betriebswirtschaftslehre

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen