The impact of socio-cultural learning tasks on students' foreign grammatical language awareness

Niesen, Heike: The impact of socio-cultural learning tasks on students' foreign grammatical language awareness

A study conducted in German post-DESI EFL classrooms. Heike Niesen illuminates how socio-cultural learning tasks are developed and implemented in EFL classrooms. Their learning potential in terms of students’ foreign grammatical language awareness is evaluated against the backdrop of the PPP teaching and learning approach. SCLTs prove to be a promising concept for future EFL teaching and learning. 294 Seiten mit 16 Abb. und 20 Tab., gebunden (Foreign Language Pedagogy. Content- and learner-oriented; Vol. 30/Peter Lang Edition 2015) leicht berieben/slightly rubbed

Bestell-Nr.: 100837
Gewicht: 481 g
Sprache: Englisch
Sachgebiet: Sprachlehr- und Sprachlernforschung
ISBN: 9783631665763
Lieferzeit: 2-7 Tage*
statt 58,40 €
28,40 €
inkl. MwSt., zzgl. Versand

* Gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier.
Vorheriges Buch Zum Sachgebiet 'Sprachlehr- und Sprachlernforschung' Nächstes Buch

Neuere Angebote im Sachgebiet Sprachlehr- und Sprachlernforschung

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen